2010-11-11

Gure kanta

Eroritako gau tristeetan
kantan arituko naiz
gure kantaren oroimenean
ez ezazu egin negar,
nire malkoen izenean
nahikoak dira
maite baten penak,
ahaztu ezazu gure kanta,
nik gogoratuko dut eta
zu eta niretzat
joandako gauak
eta gure abesti sinplea,
zure irribarrea,
erantzunik gabeko galderak,
joan-etorritako uneak
zu eta niretzat
abesti honetan,
ez ezazu egin negar,
abestu ezazu nirekin
eta gorde oroimenean
pozak bakarrik,
agurtzeko unean
zure irria entzun nahi dut
eta gure kantarekin
nik agurtuko zaitut.

Hau da gure kanta,
guk sortutako ametsak,
guk ibilitako errepideak,
joandako arratsaldeak,
eraikitako oroimenak,
hau da gure abestia,
zure eta nirea,
ez ezazu egin negar,
abesten esan dezagun agur
eta datorrena datorrela,
hemen itxarongo zaitut,
gure kanta beti ezpainetan,
ez egin negar
ahaztu tristurak
bakarrik hitz eman
bueltatuko zarela
nirekin abestera
guk idatzitako kanta.

3 comentarios:

  1. Negarra eragin didazu!! Bihotzean sentitu dut zuk idatzitakoa.

    ResponderEliminar
  2. Mila esker. Baina ez ezazu negar egin mesedez. Olerkiak esatendu.

    ResponderEliminar
  3. Kaixo guztioi, benetan lan egin zuen eta harro nago testigu ere bai. Nire senarrak beste neska bat utzi ninduen. Oso gaizki sentitu nintzen, baina niregana itzultzea espero zuen. Egun batean, emakume batek senarra ezagutu zitzaion mezu bat ikusi nuen eta lagundu zidaten profeta hau lagundu nahi nuela erabaki nuen, nire harremanak huts egin zuenez. Lan espiritualean sinesten ez dudan arren. Gogotik saiatu nintzen etsi nintzela, baina nire harritu nintzela profeta honek lagundu zidan, eta nire harremana ezin hobea da orain nire senarra erregina bezala tratatzeko lagundu zidanelako, jada ez zitzaidan maite izan esan zidan arren. Beno, ezin dut asko esan, baina zure harremanarekin arazoak badituzu, hona hemen helbide elektronikoa (palaceofsolutions@gmail.Com). Zure bikotea behin betiko itzuliko zara. Edo jarri harremanetan bere whatsappera +2348138513961

    ResponderEliminar