2011-05-08

Itsasertzean oroimenak

Etxean naiz berriz,
paseoan betidako kaletatik,
eseriko naiz Donostiako portuan
eta txikitako oroimenak datorzkit,
olatuen orroen gainetik
abesti zahar bat norbaitek ari da kantari,
itsasoaren doinua al da hori?
hainbeste maite dudan itsasoa
ari al zait kantari?
eta abesti zaharraren letrekin
gaztetako oroimenak datorzkit.

Zenbat egun,
zenbat gau
eman genituen hemen eserita?
itsasoaren abestia
atzealdeko melodia,
gure maitasunaren gatibu.

Joan eta etorritako uneak,
izan ginen umeak,
txiki eta xaloak
oroimenaren gela hutsean,
denboraren menpean
galdu dira,
baina itsasertzean eserita,
olatuen orroekin batera
instant txiki batez oroitu
eta berriz izango gara umeak


Zenbat egun,
zenbat gau
eman genituen hemen eserita?
itsasoaren abestia 
atzealdeko melodia,
gure maitasunaren gatibu.

Joan eta etorritako uneak
izan ginen gazteak
itxaropenez beteak
maitaleak,
apurtutako gutunetan
malkoek ezabatutako letretan
bizi dira,
baina itsasertzean eserita,
olatuen orroekin batera
instant txiki batez oroitu
eta izango gara berriz maitaleak

Zenbat egun,
zenbat gau
eman genituen hemen eserita?
itsasoaren abestia 
atzealdeko melodia,
gure maitasunaren gatibu.

Etxean naiz berriz,
paseoan betidako kaletatik, 
eseriko naiz Donostiako portuan
eta txikitako oroimenak datorzkit,
olatuen orroen gainetik
abesti zahar bat norbaitek ari da kantari,
itsasoaren doinua al da hori?
hainbeste maite dudan itsasoa 
ari al zait kantari?
eta abesti zaharraren letrekin
gaztetako oroimenak datorzkit.



1 comentario:

  1. Kaixo guztioi, benetan lan egin zuen eta harro nago testigu ere bai. Nire senarrak beste neska bat utzi ninduen. Oso gaizki sentitu nintzen, baina niregana itzultzea espero zuen. Egun batean, emakume batek senarra ezagutu zitzaion mezu bat ikusi nuen eta lagundu zidaten profeta hau lagundu nahi nuela erabaki nuen, nire harremanak huts egin zuenez. Lan espiritualean sinesten ez dudan arren. Gogotik saiatu nintzen etsi nintzela, baina nire harritu nintzela profeta honek lagundu zidan, eta nire harremana ezin hobea da orain nire senarra erregina bezala tratatzeko lagundu zidanelako, jada ez zitzaidan maite izan esan zidan arren. Beno, ezin dut asko esan, baina zure harremanarekin arazoak badituzu, hona hemen helbide elektronikoa (palaceofsolutions@gmail.Com). Zure bikotea behin betiko itzuliko zara. Edo jarri harremanetan bere whatsappera +2348138513961

    ResponderEliminar