2011-03-12

Hamairugarren ordua

Erlojua isildu da eta berarekin mundua. Ohetik altxatzen naiz. Gauerdia pasa da. Unea iritsi da, gauero bezala. Hamairugarren ordua da. Erlojuetan existitzen ez den ordu bakarra, egunaren ordu sekretua. Isilpean ibiltzen naiz, logelako iluntasunean iheslaria, maitale sekretuaren legez. Leihoa beti bezala nire zain dago, gaueko munduari atea. Kortinen artean izkutatzen naiz, iluntasunarekin soilik jantzita eta leihotik bestalde begiratzen dut, adi-adi, isiltasunaren entzule. Gauero bezala ikusten dut neskatxa ibiltzen kalean behera, gauaren mantua soinean. Kaleko argiek ihes egiten diote, bere inguruan dantzari biluziak baina neskatxa inoiz ukitu gabe, iluntasunaren alaba. Kalean behera desagertzen da, berarekin darama gauaren mantua. Kaleko argiek berriz ere jolasten dute iluntasunarekin, hatz horiak luzatuz errepidean behera, neskatxaren betiereko jazarpenean. 

Erlojuaren orratzak esnatzen dira eta haiekin mundua. Soinuak bueltatzen dira pixkanaka-pixkanaka, leunki... haizearen hotsa, aitaren zurrungak, txakur bakarti baten ulu tristea... Hamairugarren ordua amaitu da. Iluntasunaren ordu sekretua, misterioen ordua, sorginen ordua, mamuen ordua, ametsen ordua... eta... eroen ordua.


1 comentario:

  1. Kaixo guztioi, benetan lan egin zuen eta harro nago testigu ere bai. Nire senarrak beste neska bat utzi ninduen. Oso gaizki sentitu nintzen, baina niregana itzultzea espero zuen. Egun batean, emakume batek senarra ezagutu zitzaion mezu bat ikusi nuen eta lagundu zidaten profeta hau lagundu nahi nuela erabaki nuen, nire harremanak huts egin zuenez. Lan espiritualean sinesten ez dudan arren. Gogotik saiatu nintzen etsi nintzela, baina nire harritu nintzela profeta honek lagundu zidan, eta nire harremana ezin hobea da orain nire senarra erregina bezala tratatzeko lagundu zidanelako, jada ez zitzaidan maite izan esan zidan arren. Beno, ezin dut asko esan, baina zure harremanarekin arazoak badituzu, hona hemen helbide elektronikoa (palaceofsolutions@gmail.Com). Zure bikotea behin betiko itzuliko zara. Edo jarri harremanetan bere whatsappera +2348138513961

    ResponderEliminar