2011-04-13

Nire gitarraren abestia

Hitzekin eta hitzik gabe
nire gitarrari abesten diot penak,
akorde bat eta bestearen artean
zure izena atera da jolasera.

Beti bezala nire bihotza zure eskuetan
nire gitarrarekin negarrean
zu noiz etorriko zain,
abestiak bakardade hutsean.

Nire gitarrari gustatzen zaio zure izena
beti aurkitzen du zuri abesteko unea,
baina zuk inoiz ez duzu entzuten
beti zara beste maitasunen zale
baina nire gitarrari lekurik ez.

Zure bihotza lapurtu nahi nuke

Begirada bakar batekin
nire gitarrak badaki non zauden
eta bidera irteten da abestera
berdin zaio eta zein den unea

Beti du zuretzat astia eta abesti berria
akorde bat eta biren artean
zuretzat melodia
abestiak zure izenean.


Nire gitarrari gustatzen zaio zure izena
beti aurkitzen du zuri abesteko unea,
baina zuk inoiz ez duzu entzuten
beti zara beste maitasunen zale
baina nire gitarrari lekurik ez.

Zure bihotza lapurtu nahi nuke

Bai,
zure bihotza lapurtu nahi nuke
nire kanta hutsekin
sentimenduz beteriko
akorde sinpleekin
Emango al didazu astirik?
Entzuidazu behingoz
zuretzako abestiekin
airea dut jantziko!

Nire gitarrari gustatzen zaio zure izena
beti aurkitzen du zuri abesteko unea,
baina zuk inoiz ez duzu entzuten
beti zara beste maitasunen zale
baina nire gitarrari lekurik ez.

Zure bihotza lapurtu nahi nuke,
bai,
zure bihotza lapurtu nahi nuke.


1 comentario:

  1. Kaixo guztioi, benetan lan egin zuen eta harro nago testigu ere bai. Nire senarrak beste neska bat utzi ninduen. Oso gaizki sentitu nintzen, baina niregana itzultzea espero zuen. Egun batean, emakume batek senarra ezagutu zitzaion mezu bat ikusi nuen eta lagundu zidaten profeta hau lagundu nahi nuela erabaki nuen, nire harremanak huts egin zuenez. Lan espiritualean sinesten ez dudan arren. Gogotik saiatu nintzen etsi nintzela, baina nire harritu nintzela profeta honek lagundu zidan, eta nire harremana ezin hobea da orain nire senarra erregina bezala tratatzeko lagundu zidanelako, jada ez zitzaidan maite izan esan zidan arren. Beno, ezin dut asko esan, baina zure harremanarekin arazoak badituzu, hona hemen helbide elektronikoa (palaceofsolutions@gmail.Com). Zure bikotea behin betiko itzuliko zara. Edo jarri harremanetan bere whatsappera +2348138513961

    ResponderEliminar